Thursday, May 21, 2009

Salam Blog

Fenomena blog nampaknya tidak dapat dielakkan dan dipandang sepi oleh sesiapa lagi. Dari hari ke hari kemeriahan blog cukup terasa dan menjadi percakapan umum. Ia juga turut sama menyinggah minda saya untuk sama-sama memeriahkan alam blog. Kemunculan blog sebagai medium perbincangan berbagai isu-isu sesama baik dalam bidang apa sahaja.

Seperti mana juga nawaitu para blogger mewujudkan laman blog sendiri selain untuk atau akan mencatatkan pengalaman dan pengamatan mengenai isu-isu semasa. Blog ini juga tidak akan terkecuali akan mengintai dan juga mendedahkan apa juga hal ehwal kemasyarakatan yang mungkin tersorot atau sengaja disorotkan yang mempunyai motif tertentu.

Blog ini bukan lah sedia untuk menjadi 'penyiasatan' tetapi mungkin sebagai medan pelapor sesuatu yang dikira wajar ditatap oleh umum.

Bertolak dari itu blog ini akan cuba mengangkat segala yang tersembunyi itu untuk dicari penyelesaian, ataupun akan cuba menyapu segala persepsi buruk yang mungkin boleh membawa kemusnahan kepada mana-mana pihak.

Dengan niat dan harapan itu dengan ini saya membuka medan blog ini untuk kunjungan, tatapan dan ulasan para pelayar dari masa ke semasa. Harapan saya juga semoga setiap komen dan teguran yang diinput nanti adalah bertujuan baik dan bukan bersifat fitnah melulu apatah lagi dengan niat buruk dan terlarang adat dan agama.

No comments:

Post a Comment