Tuesday, June 2, 2009

Erdogan Tok Guru

Recep Tayyip Erdogan, Perdana Menteri Turki semasa di World Economic Forum pada 29 Januari 2009 telah berucap berapi api dengan lantang dan berani serta telah meninggalkan majlis sehingga memalukan muka Simon Peres, Presiden Israel dalam keadaan terpinga pinga dan terkulat kulat. Erdogan penuh bergaya sehingga disanjung di seluruh dunia.

Erdogan Iraq, Muntazer Al Zaidi, seorang wartawan telah membaling kasut busuk dan buruk yang dipakainya ke muka George W. Bush serta berteriak, "Nah!!! Ini hadiah untuk perpisahan kau, anjing keparat!!!" pada 14 Disember 2008 semasa kunjungan ucapan perpisahan di Iraq. Erdogan penuh berani sehingga disanjung di seluruh dunia.

Erdogan Malaysia, Dato Husam Musa, pemimpin Parti Islam Se Malaysia (PAS) akan bingkas bangkit merobah suasana politik negara Malaysia dan bersama Pakatan Rakyat akan memalukan parti UMNO/Barisan Nasional dan menjatuhkan rejim Najib Razak dengan penuh berjiwa rakyat dalam pilihanraya ke 13 nanti. Erdogan penuh kehebatan sehingga terkenal ke seluruh dunia.

No comments:

Post a Comment