Thursday, June 4, 2009

Erdogan itu adalah Dato Husam Musa

Suasana terakhir semakin sengit. Dalam tempoh 24 jam dari sekarang, mood perwakilan sudah dapat ditelah. Jalan untuk Dato Husam semakin terbuka luas. Dunia siber terutama melalui blog telah menjadi rujukan utama perwakilan untuk mendapatkan maklumat terkini dan sahih. Momokan terhadap gelaran Erdogan bertukar menjadi gelaran rebutan. Gelaran Erdogan cukup berbisa dan cukup kuat untuk memeluk erat hati para perwakilan.

Terbaru, kumpulan Mohamad Sabu yang menggelar tokoh mereka Pejuang Rakyat telah mula melabelkan boss mereka Mohamad Sabu juga adalah Erdogan. Mereka mengatakan Sir Erdogan Dato Husam Musa tidak dikenali oleh semua lapisan rakyat. Tetapi Sir (Jr) Erdogan Mohamad Sabu dikenali di seluruh negara, termasuk kanak kanak yang baru pandai makan ice cream. Pulak dah....sehinggakan mereka meramalkan jika bos mereka Sir (Jr) Erdogan Mohamad Sabu tidak terpilih sebagai Timbalan Presiden, semangat perjuangan pas akan jatuh perlahan lahan. Ini dah kira bedo'oh lalu.......

Pas perlu lebih kuat dan lebih berani bagi mengalahkan Umno dalam pilihanraya umum ke 13 nanti. Untuk lebih kuat dan berani, PAS perlukan Erdogan. Erdogan itu ialah Dato Husam Musa!!!

- dari Brunei Darussalam.


No comments:

Post a Comment